Door een klein misverstandje van de wedstrijdleiding speelden we uiteindelijk een normale eclectic i.p.v. een eclectic hidden holes, maar dit ter zijde. Ondanks de vorst waren er regular greens.

De vorst speelde ons echter danig parten op de eerste negen, de ballen gingen veel verder dan soms gedacht, ook het putten viel door de harder greens niet echt mee. Hole 11 was voor enkele flights afgesloten. Jammer voor diegenen die daar een goede score maakten, de punten telden niet mee. Over het algemeen werd er goed gescoord. De winnaar was met 25 punten over 9 holes Ad Vollebergh, 2e Jo Housmans 23 punten ( L9/21) en 3e Frans Tissen eveneens 23 punten ( L9/16). Verder birdy`s voor Leo de Kruijk, Jo Housmans en Jeroen Springer A.s. Donderdag Greensome, koppelspel. Er zijn nog plaatsen beschikbaar, dus schrijf je in of bal de wedstrijdleider mocht je te laat zijn met inschrijven
Namens de senioren commissie;
Jo Housmans