Afgelopen zondag is de Monthly Medal van juni gespeeld. Het waren de die-hards die kwamen en de hitte trotseerden. Met als enige kanttekening dat de holes vaak "gerafeld" waren gestoken, lag de baan er geweldig bij!

Gelegenheid om goed te scoren dus! En dat is ook gedaan...
De volgende spelers werden gehuldigd:
A.Categorie:
1e Herbi Zimmerman met 68 slagen netto
2e Stefanie Dielen met 69 slagen netto
3e Maxim Nabers met 70 slagen netto
Beste bruto score werd gespeeld door Cas de Vocht met 75 slagen bruto.
B.Categorie:
1e Mart Heuts met 44 stab punten
2e Eugene Bloemen met 38 stab punten
3e Bart Ploum met 37 stab punten

Marie-Louise Kant had ook 37 punten, maar het waren er minder op de 2e 9 holes.
De Monthly Medal van juli wordt gespeeld op zondag 27 juli, doe mee!
De Wedstrijdcommissie