Op de langste dag van het jaar, én het begin van de zomer, is er op zaterdag 21 juni de Greensomebokaal gespeeld. Een heuse kampioenschaps wedstrijd waarbij de winnaars weer bijgeschreven worden op het bijbehorende kampioenschaps-bord.

Maar liefst 22 koppels gingen de strijd aan om die felbegeerde bokaal te veroveren. De vorige editie werd gespeeld in de plenzende regen. De editie van vandaag, was het helemaal anders. Warme luchtstromen trekken over ons land en brengen nu hele hoge temperaturen en volop zon. Temperatuur liep zelfs op tot 34 graden.
Uitslagen:
1) Gijs Laumen & Patrick de Vocht 77 Bruto
2) Jerry & Geert Snetselaar 78 Bruto
3) Maxim & Udo Nabers 80 Bruto
Beste Netto Score:
Inge & Marco Massen 63 Netto
Gefeliciteerd aan alle winnaars. Dank voor ieders deelname. Graag zien we jullie snel weer bij de volgende wedstrijden.
De Wedstrijdcommissie