We mogen terugblikken op een zeer geslaagd weekend. Zaterdag liep de temperatuur snel op naar 30-33 graden. Na een nacht met fikse regenbuien werd het op zondag een heerlijke dag met een veel aangenamere temperatuur.

A-categorie Dames en Heren op zaterdag 2 rondes en 1 ronde op zondag. De A-senioren Dames en Heren én de B-categorie Dames, Heren en senioren, zaterdag 1 ronde en zondag 1 ronde.
Respect voor,- en aan alle deelnemers.
De uitslagen:
A-Categorie Dames: A-Categorie Heren:
1) Désirée de Bruin 1) Geert Snetselaar
2) Mirjam Verschure 2) Stijn Kant
3) Mien Ansems 3) Jeroen Kant
A-Senioren Dames: A - Senioren Heren:
1) Sandra Bertrams 1) Geert Snetselaar
2) Mirjam Verschure 2) Aad van Os
3) Mien Ansems 3) Herbi Zimmerman
B-Categorie Dames: B-Categorie Heren:
1) Kiki Nabers 1) Paul Kant
2) Margot Bakker 2) Sjra Hulsbosch
3) Annie Ridderbeeks 3) Mart Heuts
B-Senioren Dames: B-Senioren Heren:
1) Margot Bakker 1) Paul Kant
2) Annie Ridderbeeks 2) Sjra Hulsbosch
3) Marie-Louise Kant 3) Mart Heuts
Allemaal van harte gefeliciteerd. Wat zijn we weer trots zijn op onze nieuwe kampioenen. De namen van de winnaars komen op de kampioenschaps-borden in het clubhuis. We hopen volgend jaar nóg veel meer deelnemers te mogen verwelkomen. Op het terras, met een lekker drankje, was het nog heel gezellig en de meest sterke verhalen werden verteld. Heerlijk gelachen. Een mooie afsluiting van het weekend.
De Wedstrijdcommissie.